Henry
Oosterbeek
Ervaring:
Inmiddels meerdere autos bedrijfsmatig besteld. Het meeste had ik contact met dhr. Buijs, maar het hele Serva team staat voor je klaar. Van onderhandelen tot het afleveren, het hele proces is een feestelijke ervaring. Inmiddels ook wat "spoedgevallen" gehad (lekke band & software error in display), maar dat werd ook gelijk opgelost. Niks dan lof!Stephan Steunenberg
Apeldoorn
Ervaring:
Berry heeft ons geholpen als verkoper bij de aanschaf van een Volvo V60 bij Serva. Fijne eerlijke verkoper die je begrijpt en zeer klantvriendelijk is ingesteld. Ik kan iedereen hem aanbevelen die op zoek is naar een goede Volvo voor een goede prijs. Ook de after service is TOP geregeld, kortom een tevreden klant.Robert van Reenen
Bussum
Ervaring:
Ik heb medio mei 2020 een volvo v40 aangeschaft .Goede degelijke auto .Februari 2021 start probleem lege accu . Volvo wegenwacht gebeld was binnen 1 uur paraat, auto gestart een belletje naar Serva Amersfoort waar er meteen een nieuwe accu in gezet werd en dit onder de garantieregeling Volvo select .Bedankt voor de goede service !!Anoniem
A28
Ervaring:
Deskundige medewerkers. Hebben mij snel en adequaat weer op weg geholpen.Job
Amersfoort
Ervaring:
In september 2020 een Volvo S40 2005 overgenomen voor 3.000,- euro, in december 2020 al 1.000,- euro aan onderhoud betaald. Contacteer ik een lokale dealer voor een schatting van de inruilwaarde, heeft hij hier moeite mee omdat de NAP als oordeel 'onlogisch' geeft voor de tellerstand. Tot daar aan toe dat onderhoud nodig is aan een oude occasion, maar van Volvo had ik geen onlogisch oordeel verwacht. Zeker niet met hoe trots de tellerstand op de pagina van de voertuigen vermeld wordt. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij een dealer. Dan heb ik nog niet benoemd dat ik achteraf te horen krijg hoeveel onderhoud kost, terwijl de lokale dealer mij een transparante opbouw van de kosten geeft. Concluderend: als je verwacht dat een occasion bij Volvo nét wat meer zekerheid geeft dan een occasion bij een lokale dealer, dan zit je fout. Voor mij was dit geen fijne ervaring.Bas
Möllenkramer
Ervaring:
Inmiddels zit ik in mijn 17e Volvo, een blauwe V70 diesel die pas de half milioen kilometers haalde. Ik rijd 35000 per jaar. Die autos zijn werkgereedschap, net zo belangrijk als mijn laptop en mijn telefoon. Ze moeten het ook altijd doen, want niet verschijnen bij een klant is "not done". Bij Serva zorgen ze voor me, ook als het onderweg tegenzit. In Engeland reed ik over iets scherps met als gevolg schade aan een band. Dankzij daadkrachtige telefonische hulp van Arie en natuurlijk een Volvo bedrijf in Engeland, was ik binnen 90 minuten weer onderweg. Tot slot, na een dag hard werken bij de klant, is plaats nemen achter het stuur bijna zo goed als thuis zijn. Dank jullie wel, Serva!Mario
Kissing
Ervaring:
Haben ein Volvo V50 und ein Volvo V60 dort gekauft und sind super zufrieden. Unser nächster Kauf wird wieder in Amersfoord bei Henry sein. Vielen Dank für allesMichael
AMERSFOORT
Ervaring:
Alles verliep naar wens. Personeel is erg vakkundig, zowel verkoop als werkplaats.Dieter
Bremen
Ervaring:
Ich habe contact mit Henry van Dijk. Ganz freundlich und schnell. Er hat mich von bahnhoff aufgehalt und die auto war schon fertig. Ich danke Serva herzlichRomy
Barneveld
Ervaring:
Alles verliep soepel en ik ben zeer goed geholpen. Erg blij mee.Gerian
Ede
Ervaring:
Prettige manier van communiceren en prima service. Afspraken worden nagekomen, echt een topbedrijf.Corian
Barneveld
Ervaring:
Ik ben al jaren een trouwe klant bij Serva Volvo en heb nog nooit problemen gehad. Dingen die toegezegd worden, worden altijd nagekomen. Al met al een topbedrijf!Jeroen
Klasen
Ervaring:
Al jaren klant, begonnen met occasions nu 2e nieuwe auto. Altijd uitstekend advies en meedenkende verkoop en service.Rob Kriek
Doetinchem
Ervaring:
Ik heb onlangs een Volvo C70 gekocht. Vooraf duidelijke afspraken gemaakt. Tijdens de testrit ondervonden dat bij het remmen het stuur hevig begon te trillen. Aangegeven dat dit bij oplevering van de auto opgelost diende te zijn. Bij aflevering zijn er veel dingen mis gegaan: - geen originele papieren - zeer ranzige windblokker - beschimmelde zal van de trekhaak - smeer aan de stoel van de auto - etensresten van de vorige eigenaar in de middenconsole -distributieriem niet vervangen wat wel volgens afspraak zou gebeuren. - het trillen niet verholpen Kortom een beleving zoals je het niet wenst en ook zeker niet verwacht van een Volvo dealer. Het ergste van alles is dat de manier van oplossen totaal niet naar wens verloopt.Jan Pieter Langeveld
Baarn
Ervaring:
Henk Koekoek
Nijkerk
Ervaring:
Serva Nijkerk is een prettig bedrijf waar ik graag kom. Onderhoud aan mijn auto gebeurt altijd zoals het moet.Jan de Vries
Amersfoort
Ervaring:
Paul
Nijkerk
Ervaring:
Snel en goed geholpen door meneer Buijs. Ik kom zeker terug!Joel Henken
Amersfoort
Ervaring:
Goede ervaring. Kwam zaterdag middag met een kapot dimlicht en hij werd direct vervangen als service omdat ik al 5 jaar klant bent. Echt een aanrader!Jarno
Leusden
Ervaring:
Snel en vakkundig geholpen! Kreeg een lekker kopje en werd hartelijk ontvangen. Kortom nog een echt familie bedrijf.